Kontakt

Slamtömning och latrin

Slamtömningen av små avloppsanläggningar i kommunen utförs av Ragn-Sells Kommunpartner AB. Kundtjänstärenden och faktureringen av utförd tjänst sköts av teknik- och fritidsförvaltningen.

Taxor och avgifter

 

  • När töms min avloppsanläggning?
    Tömningsperiod för enskilda brunnar finns på respektive kommuns hemsida. Inför varje tömning skickas ett aviseringsmeddelande ut till fastigheten
  • Vad gör jag om jag behöver ha en akut tömning av min brunn/tank?
    Under kontorstid kontakta vår kundservice på 0533-68 15 89, eller på varenhallning@saffle.se.
    Efter 16:00 ring Ragn-Sells journummer: 070-927 25 55.
  • Vad gör jag om jag har enskild anläggning och är i behov av en spolning?
    Kontakta valfri entreprenör.
  • Vad gör jag om jag har fått stopp i mitt kommunala avlopp och behöver en spolning?
    Under kontorstid kontakta Stena på 010-445 51 00.
    Efter klockan 16:00 samt på helger, ring 0520-477 00 00.
  • Vad gör jag om jag behöver en extra tömning av min brunn/tank, eller behöver stoppa en tömning?
    Chatta med oss! Vi svarar gärna på dina frågor. Du kan även kontakta vår kundservice på 0533-68 15 89, eller skicka e-post till: varenhallning@saffle.se. För att du ska få ordinarie pris på denna tömning måste beställning ske senast två veckor före varje tömning.
Kontakt
  • Kundservice vatten- och renhållning

    Frågor om fakturor, abonnemang, kärl och tömning

    Teknik- och fritidsförvaltningen

    0533-68 15 89

    Järnvägsgatan 9, Säffle

    Du vet väl om att du även kan ställa dina frågor till oss i vår chatt?

    Telefontid vardagar:
    09:30-12:00

  • Journummer slamtömning

    Slamtömning vid akuta ärenden utanför kontorstid - Ragnsells Kommunpartner AB

    Teknik- och fritidsförvaltningen

    070-927 25 55, gäller endast brådskande ärenden slamtömning

    Ingen e-post tillgänglig

    Ingen adress tillgänglig

    Journumret gäller vardagar efter klockan 16:00, samt från fredagar 16:00 till måndag 07:00