Sök till marknadsassistent!

Säfflebostäder AB är ett kommunalt helägt bolag med 1 250 lägenheter och 100 kommersiella lokaler. Bolaget förvaltar cirka 200 000 kvadratmeter area. Drygt hälften är förvaltningsuppdrag för kommunens skolor, äldreboenden och förvaltningsbyggnader samt industri- och kommersiella lokaler som förvaltas på uppdrag av andra bolag i kommunkoncernen.

Lockas du av att få arbeta i nära samarbete med människor, både via telefon och genom personliga möten? Brinner du för att vilja hjälpa människor i deras boendemiljö och ge god service? Tycker du om ordning och reda? Då är detta ett jobb för dig!

Arbetsuppgifter
Vår Kund- & marknadsavdelning söker nu efter en marknadsassistent, vårat ansikte utåt och den som oftast har första kontakten med våra kunder. Du ansvarar för receptionen och det dagliga arbetet där. Vi är ett serviceföretag så du måste ha lätt för att ta kontakt med och bemöta människor i deras vardag. Du måste även tycka om och trivas med att ge service. Kontakterna kan ske antingen via personliga besök, mail eller via telefon. Som marknadsassistenten samarbetar du nära med uthyraren och besiktningsmannen och är behjälplig med diverse uppgifter. I tjänsten ingår även varierande administrativa uppgifter av allehanda slag exempelvis att göra serviceordrar, beställningar av lås och att lämna ut nycklar till våra kunder och entreprenörer.

Din profil
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning med inriktning mot ekonomi eller administration. Det är meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare och vi ser det som ett stort plus om du kan lite om fastigheter. Du har lätt för att uttrycka dig i svenska språket både tal och skrift, har goda datakunskaper och gillar ordning och reda.

Som person är du handlingskraftig, driven och engagerad. Du är strukturerad, social och självgående. Vi tror också att du arbetar utifrån ett starkt kundfokus.

Att arbeta tillsammans med andra, respektera deras behov och bidrag och acceptera gemensamma beslut är en självklarhet för dig. Det är av stor vikt att du är kommunikativ, social och sprider positiv energi till dina kollegor.

Ansökan
Om du tycker att tjänsten som marknadsassistent passar väl in på dina kvalifikationer och på hur du vill arbeta, skicka in din ansökan idag!

För att söka tjänsten, maila CV och personligt brev till
marika.torstensson@saffle.se
Alla ansökningshandlingar behandlas konfidentiellt. Sista ansökningsdag är 2022-04-21.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta vår Kund- & marknadssamordnare Marika Torstensson på telefonnummer 0533-681706.

Välkommen med din ansökan!

Säffle kommun

Kanaltorget , Säffle