Gamla TV-boxar är nedsläckta

Nu har Telia släckt ner alla gamla TV-boxar. Ni som inte har skickat efter en ny box och TV-koder måste göra detta för att återigen kunna se basutbudet. Informationen skickades ut år 2019. Vi kan inte beställa åt er utan det är ni själva som måste beställa det via Telia. I din hyra ingår baskanalerna 1, 2, 4, SVT24 och Kunskapskanalen.

För att aktivera gratiskanalerna kontaktar du Telia på telefon 90 200 eller på deras hemsida https://www.telia.se/privat/bredband/kollektiva-tjanster Länk till annan webbplats. . Telia kräver ditt produktnummer för att aktivera tjänsten. Produktnumret hittar du på ditt hyresavtal eller på din avi. Telia aktiverar sedan tjänsten och skickar en TV-box via post och TV-koder via mail eller sms.

Säffle kommun

Kanaltorget , Säffle