Bild
Kontakt

Så påverkas du av bytet till ny tjänsteplattform

Din fiberanslutning flyttas till en ny tjänsteplattform under våren 2025. Det är en del av vårt arbete för att förbättra nätets stabilitet och ge dig bättre tjänster. Allt sker automatiskt – du behöver inte göra något själv.

Registrera dig för SMS-tjänsten här

Din fiberanslutning flyttas – men du behöver inte göra något

Vår förhoppning är att du inte kommer att märka något under övergången, men driftstörningar kommer ske under bytet till den nya tjänsteplattformen.

Förändringar i tjänsteutbud
Om din nuvarande tjänst eller tjänsteleverantör inte finns i den nya tjänsteplattformen, kommer du att bli kontaktad av din tjänsteleverantör.

Snart lanserar vi en ny tjänsteplattform!
En ny tjänsteportal kommer snart att vara tillgänglig för alla våra kunder. Den ger en förbättrad användarupplevelse och enklare åtkomst till våra tjänster. Vi uppdaterar löpande på vår hemsida när portalen är redo att användas.

Se över dina tjänster
Efter migrering kan det vara bra att se över sina nuvarande tjänster. Kampanjer kan förekomma bland de tjänsteleverantörerna som erbjuds i den nya tjänsteplattformen.

Vanliga frågor (FAQ)

Vi har samlat svar på de vanligaste frågorna här.

Se vanliga frågor här

Vi finns här för dig

Om du upplever problem efter övergången, gör i första hand en felanmälan via vårt formulär. Det hjälper oss att lösa ditt ärende snabbare.

Gör en felanmälan här

Tack för ditt tålamod och samarbete under övergången!

Kontakt
  • Säffle fibernät - SÄKOM

    Expedition Säffle fibernät

    SÄKOM

    0533-68 11 10

    Forskningsvägen 1, Säffle

Senast uppdaterad • 2025-02-21